Tjo vänner ;)

hej hej :) I Tisdags fick jag Sommarlov! och slutade nian då! :D Känns skönt med lov! Från tisdagen till igår så sov jag och mina kära vänner på kyrkan :) vi tränade, köpte pizza, gjorde tårta mm. och inte minst så kollade vi på PLL avsnittet som kom ut då, det var väldigt spännande o bra tycker jag :) Sen igår kväll var det flaggleken vilket var riktigt roligt :D 
 
Idag har jag sovit ut, tränat, ätit och kollat på OTH ♥ :) Har inte varit sån speciell dag men skönt o bara vara ledig och inte göra något särskilt :) Ikväll kommer Matilda hit så ska jag fixa 1D naglar på henne eftersom hon ska på konserten på Lördag :) Sen efter de så ska vi nog kolla på nån film eller nå :)
 
Jag, Frida o Matilda på skolavslutningen :D Nu har vi slutat nian :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback