Unite!

Igår kom vi hem från Unite! Det var jätte bra och roligt där, vi åkte dit den 29 dec. och kom hem igår 1 jan. 
Jag fillde ju år 30 dec. så jag firade min födelsedag där, det var lite konstigt men jag hade jätte fina vänner som bjöd mig på lunch och fika ;D <3 Fick även komma upp på scenen med 4 andra ungdomar som också fyllde år samma dag, min kusin som var med dit fyllde också år samma dag så det var vi och 2 till ;D Unite 14 har verkligen varit ett minne för livet, har kommit både kompisar o gud närmre :) 
 
Tänkte att jag skolle sova tills jag vaknade eftersom jag inte har gjort det på ett tag nu. Jag tycker verkligen inte om att sova bort för mycket av dagen, det är så jobbigt! Vaknade 13.45... jobbigt...  Jag har iaf ätit mat o så. Resten av dagen så ska jag bara chilla, kolla på filmer/serier, måla naglarna har jag också tänkt att göra :)
 
Ha en bra Torsdag människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback