Har inte haft tid för bloggning

Hej! 
Dom senaste dagarna har det ju varit jul så jag har inte haft tid och blogga. 
 
På julafton så öppnade vi först 2 julklappar på morgonen sen åt vi mat med släkten på mammas sida. Sen så läste vi julevangeliet, kollade på kalle anka, tomten kom o dela ut julklappar :) Sen så gick vi hem så firade vi med pappas sida hos oss. Vi åt gröt o så sen delade vi ut julklappar, Är så sjukt nöjd med alla julklappar jag fick! :D 
 
Juldagen så kom släkten på mammas sida till oss o fikade o umgås, sen på kvällen/natten var jag hos Rens o spela sims o bara chilla typ :) 
 
Igår så spelade jag sims typ hela dagen ;D Sen på kvällen så kom Karin och Emma så hade vi lite firande för mig, åt smörgåstårta och fikade o så :) Eftersom jag kommer vara borta på min födelsedag :) Sen efter det så var jag med mina kompisar hos frida och körde Just Dance 2014, kollade på OTH och lite så :) 
 
Idag så ska jag nog träna kanske, måla om mina naglar, åka ner på byn med syrran :) Ikväll så ska jag nog till kyrkan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback